Strona mobilna, aplikacja mobilna – przegląd przedstawicieli mobilności XXI w.

Mobilność odgrywa dzisiaj bardzo istotną rolę w wielu aspektach ludzkiego życia. Nie inaczej ma się sprawa w przypadku mobilności serwisów internetowych.  Przekazywanie informacji, prezentowanie ich w atrakcyjnej dla oka formie. Ich dostępność we wszelkich możliwych źródłach. Do tego należy jeszcze dodać rozrywkę, bo przecież nie ma to jak umilić sobie długą podróż czymś, co wzbudzi u podróżującego uśmiech na twarzy i wniesie odrobinę kolorytu w…

Outsourcing IT – dobry przyjaciel firmowego serwisu internetowego

Działalność każdego funkcjonującego na rynku przedsiębiorstwa w mniejszym lub większym stopniu uzależniona jest od systemu informatycznego. Nieodłączną jego część stanowi strona www, czyli popularnie zwany serwis internetowy. Ten z kolei nowszy bądź starszy wymaga ciągłego nadzoru i opieki, czasem lekkiej poprawy, a czasem kompletnej zmiany. Może być też doskonalony poprzez wprowadzanie ciekawych rozwiązań, poprawiających jego funkcjonowanie. Niestety, ale istnieje również  możliwość jego awarii lub wystąpienia…

SERM, czyli jak dbać o pozytywny wizerunek w wyszukiwarkach internetowych.

Współcześnie internet stanowi podstawowe narzędzie pracy i nauki, cenne źródło wiedzy i wiarygodnych informacji oraz formę komunikacji międzyludzkiej. Nic więc dziwnego, że członkowie społeczeństwa nie pozostają biernymi odbiorcami reklamowych przekazów radiowych i telewizyjnych, ale samodzielnie szukają informacji w innych zasobach, którymi są między innymi wyszukiwarki internetowe.  Internet z uwagi na swój globalny zasięg jest prostym sposobem przekazu i dotarcia do grona potencjalnych odbiorców, a wirtualna…

Kompleksowe usługi informatyczne, czyli o outsourcingu IT słów kilka

Każdy współczesny podmiot gospodarczy w mniejszym lub większym stopniu bazuje na technologii informatycznej. W związku z tym musi posiadać kogoś, kto będzie sprawował pieczę nad całą komputerową strukturą, która spełnia niebagatelną rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Do wyboru są dwa rozwiązania. Pierwszym z nich jest stary, poczciwy, firmowy  informatyk na etacie. Drugim nowocześniejszym i doskonalszym sposobem obsługi całej informatycznej firmowej otoczki jest outsourcing IT, czyli kompleksowe…

Znaczenie słowa w sieci, czyli co nam daje pozycjonowanie strony

Wiele się na chwilę obecną słyszy o konieczności pozycjonowania strony, dostosowania jej treści pod względem słów kluczowych, a także zoptymalizowaniem jej pod wyszukiwarki. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie efekty może przynieść nam profesjonalne pozycjonowanie strony WWW. Zoptymalizowanie własnej witryny pod kątem słów kluczowych sprawia, że po wpisaniu konkretnych fraz w wyszukiwarce potencjalny klient znajdzie adres naszej strony WWW na jednej z…

Wirtualne lustrzane odbicie – o skutecznym promowaniu firmy w social media

Dobry wizerunek, świetna opinia i wiążące się z nimi duże zyski, stanowią kwintesencję działalności każdego chcącego osiągnąć sukces przedsiębiorstwa. Wszyscy właściciele firm chcą, aby o ich „gospodarczym pupilu” mówić w samych superlatywach. Chcą mieć pewność, że reprezentowana przez nich marka jest kojarzona z jakością, niezawodnością, perfekcyjną obsługą i 100 procentowym zadowoleniem osoby kupującej ich produkt lub usługę. Łatwym sposobem na przekonanie się, w jakich barwach…

Po co nam strona internetowa?

Internet w dzisiejszych czasach na dobre zawojował świat. Dotyczy to komunikacji międzyludzkiej, biznesu czy spędzania wolnego czasu. Na chwilę obecną nikt nie wyobraża sobie już życia bez sieci. Warto zatem szczególną uwagę przyłożyć do kreowania pozytywnego wizerunku siebie oraz swojego przedsiębiorstwa w Internecie.   Własna strona internetowa nie jest już jedynie atrakcyjnym dodatkiem do usług czy bogatej oferty, to swego rodzaju konieczność! Większość osób poszukiwania…

Rola social media marketingu dla współczesnej firmy/przedsiębiorstwa

Wyobrażenie sobie życia w XXI wieku bez Internetu to wizja karkołomna, tym bardziej, że nieodłączną jego część stanowią tak popularne dzisiaj social media. Mowa tu o wszelkiego rodzaju serwisach internetowych takich jak np. Facebook, Goldenline, Twitter, pozwalających na wzajemną interakcję ich użytkowników. Właśnie interakcja stanowi słowo klucz, dzięki któremu coraz większa liczba firm i przedsiębiorstw rozpoczyna działania w formie social media marketingu, zakładając w nich…

Tworzenie wizerunku firmy w Internecie

„Jeśli czegoś nie ma w Internecie, to znaczy, że nie istnieje” – ta znana sentencja mogłaby stać się symbolem XXI wieku, gdyż to właśnie Internet jest głównym źródłem wiedzy dla większości ludzi – bez względu na ich wiek, płeć, czy też status społeczny.   Kreowanie wizerunku firmy – w Internecie czy poza nim? Internet jest niezastąpiony w przekazywaniu informacji, może również odegrać ważną rolę w…